Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 25 april 2011

winaar !



Heey,iedereen we hebben twee winaars!
we hadden 2 stardolls die heel mooi een scenery gemaakt hadden.
maar iedereen zijne scenery waren heel mooi.
Maar we hebben er 2 dus jammer voor je scenery :(
hier is ze scenery van ze twee,
die van : chelsypluisje
En namelijk van:Rwildo


jullie 2 moeten je email adres sturen naar noortju met bericht.
Dan gaat noortju jullie uitnodigen, en de rest verteld noortju jullie wel. En je moet een vrienden verzoek sturen naar CansuStyl, zodat ze jullie een plaatje kan maken !
doeii..

9 opmerkingen:

  1. chelseypluisje@hotmail.com noortju chelseypluisje kan dat niet sturen omdat er telkens van dit komt *** drm zij ze het tege mij ergens anders nodig ze uit en ze word schrijfster

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eej die ene chelpluisje ofzo dat heeft niks met pasen te maken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar ze is tog mooi ik vind ze mooi en noortju ook dus ik ben eve anoniem ik ben cansustyl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel zo'n foto's ik heet op stardoll: bertyuipdsaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en heb je een blog diegene die geen blog hebben maak k geen ik ben het cansustyl de schrijfster en ik maak plaatjes ik bn eve anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn scenery heeft wel iets met Pasen te maken. Voor mij toch want tijdens Pasen was ik in Parijs dus daar heb ik Pasen gevierd.
    X ChelsyPluisje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom alleen voor schrijfsters da's niet zo leuk voor de andere.;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oke dan is het goed en best wel mooi scenery !! :D chelsypluisje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ♥- Nou ehm, kijk even naar mijn scenery in mijn club ShopperLoveYou de scenery heet: Mooi der mooiste, :P doe even -xXx- bertyuipdsaas ( zou heet ik op stardoll. )

    BeantwoordenVerwijderen