Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 3 april 2011

ss look + non ss look erbij!

Heey allemaal ik hb een look voor jullie ! hier is ze dan:


roze bloes is van:miss sixty en kost 16 euro (voor ss!)
zwarte broek is van:killah en kost 22 euro (voor ss!)
schoenen is van:baby phet en kost:8 euro (voor ss!)
roze haarband is van:sunny bunny en kost 5 euro (non ss!)
lipgloss is van:luxe en kost 20 euro (voor ss!)
doorshijnend ofzo lipgloss is van:luxe en kost 24 euro (voor ss!)
oogschaduw paars is van:luxe en kost 22 euro (voor ss!)
oogschaduw is van: luxe en kost 22 euro (voor ss!)

dat was het en als je het mooi vind mag je het hier schrijven alvast bedankt!
-xXx- cansustyl!

4 opmerkingen:

  1. het is mooi !! maar alles is superstars !!
    ik wil die haarband niet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ok ! ik zal ene voor non ss maaken want anders is het nie eerlijk voor jou! ik ben drek klaar é!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil die blinkende oogschaduw wel maarja ik ben niet ss en ik wil die haarband ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heyhey,
    Ik heb een vraagje,hoe maak je zo'n afbeelding van je suite zoals hierboven?
    Ik heb een Macbook en probeer het al lang te vinden!
    Hopelijk krijg ik antwoord :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen