Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 30 april 2011

gratis jurk en poster


Ga naar: americanproxy.org/ of een ander americaanse proxysite
typ in: http://www.stardoll.com/en/montecarlo/party.php
log in
Wacht tot de pagina geladen is
dan heb je ze!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem wel mooi ik ga hem NU proberen 'k hoop dat ie werkt maar ik denk het wel want alles lukt hier eigenlijk vaak ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb veel geprobeerd maar die lukt niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wacht ik zal hem op me andere acc proberen ik ben die da jurk heb geschreven maar ben even anoniem
    xx cansum38 oftwel canustyl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je een beetje lang wacht lukt ie wel

    BeantwoordenVerwijderen