Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 17 april 2011

wedstrijd !!! WEDSTRIJD GESLOTEN!!


hallo allemaal het is nu de 1 ste keer een wedstrijd
het zal heel leuk zijn als je meedoet!!

deze keer een scenery
het MOET over pasen gaan
dus geen sneeuw enzo maar
je mag kiezen wat maar MOET over pasen gaan!!

ik zal al zeggen wat je wint je wint schrijfster
van deze blog!!
dat zou toch leuk zijn ofniet !!

oke het gaat tot 24 april!!
en als je mee wilt doen schrijf je in de gastenboek van noortju of van cansustyl andere schrijfsters NIET!!
want ik en noortju beslissen wie wint omdat CansuStyl dit heeft bedacht !!
LET OP!!! d-DIT BEN IK VERGETEN JE MOET OOK DE NAAM SCHRIJVEN VAN JOU SCENERY IN MIJN GASTEN BOEK CANSUSTYL OF DIE VAN NOORTJU LEES DIT GOED!
veel plezier -XxX- CansuStyl!

14 opmerkingen:

  1. iebemie: ik doe mee, mijn naam op stardoll is iebemie!! ;-) bedankt vr alle leuke blogwrites die jullie voor ons schrijven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ik wil graag mee doen mijn naaam op stardoll is ninaiscuty xxxxx nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een vraagje hoe kan je schrijver worden dat wil ik wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil wel meedoen mijn naam is dilay4everx
    ik heb al een blog maar ik kan ook
    eventuweel op 2 blogen posten :d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maar waar moet je de scenery maken ??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe mee :-)
    ik noem charlottex25x
    en mijn scenery noemt : funky-pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dilay4everx je moet dat bij je suite maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooow zeg het dan =D

    ( ik ben dilay4everx mmaar annoniem is fijn :d)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey,

    ik wil meedoen :) op stardoll heet ik: ikbensaide

    elke dag kijk ik naar je blog echt ELKE dag. maar ja doei xx ik zou het leuk vinden als je mij toevoegd :]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i!k bn al lang klaar, en heb ng gn bezoek gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mijn profiel op sd is iebemie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit hoort bij elkaar, de laatste 3 posts

    BeantwoordenVerwijderen
  13. http://maakidee.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen