Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 24 april 2011

heey !! plaatjes!!

heey allemaal en noortju als noortju dat goed vind gaan we dat doen !! we gaan plaatjes maken daar staat je naam op en dan weet je wie het heeft gepost en weet je niet waar ze moeten staan? er is toch de linken van gratis spulle enzo daarboven staat toch de afbeelding van de gratis spullen en daar boven moet onze mooie plaatje staan weet je warom wij dat doen??
dat er meer mensen schrijfster worden en dan kunnen we ook zien wie post enzo dat zou toch leuk zijn dus noortju zelf mag beslissen als ze dat goed vind word dit zijn plaatje :

en die van mij is cansum38 iedereen weet al dat ik gehackt ben dus :
LEUKE Hé LAAT EEN REACTIE ACHTER XD
-xXx- Cansustyl

5 opmerkingen:

  1. *kuch kuch* ooit van punten en komma's gehoord? Je hebt letterlijk alleen uitroeptekens, vraagtekens en dubbele punten gebruikt...

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,
    En jammer dat je bend gehekt.
    Dat wist ik nog niet.

    Xxx Fien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi je hebt die foto's heel mooi gemaakt
    en spijtig dat je gehackt bent !! ?
    doe toch ww vergeten dan krijg je een nieuw ww
    en dan kan je je ac terug krijgen door een nieuw ww
    en als je die nieuw ww moeilijk vind
    dan moet je u ww veranderen nadat je eenn nieuw hebt gekregen !! en ik ben bij ss dilay4everx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed idee! en inderdaad misschien moet je wat meer punten en komma's gebruiken. Trouwens de uitslag komt binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat weet ik maar ik heb men acc terug niet van jou tip maar via facebook maar dat maak niet uit als ik cansum38 gebruik ik ga er bij alle twee op

    BeantwoordenVerwijderen