Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 1 april 2011

Nieuwe Winkel


Er is weer een nieuwe winkel: Pêt-â-Porter
Dit is een dierenwinkel. Je kunt er vooral kittens kopen. Ik vind ze erg schattig. Jammer genoeg zijn ze alleen voor SS en kosten ze iets van 100sd. Voor de mensen die ze wel kunnen kopen is het wel heel leuk! Wat vinden jullie ervan?

De langer je de kittens hebt groeien ze ook! dus dan heb je na een tijdje een volwassen kat. Met dank aan goedbloed

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super schattig!!!
    Ik heb er meteen 5 gekocht!!!
    lololilaloly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er wel een gekocht, want ik weet niet of je het hebt gezien, maar als je ze langer hebt, worden de steeds groter! En uiteindelijk zijn het volwassen katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk! dan heb je inderdaad later een grote kat wat een leuk idee van Stardoll. en dank je ik wist het niet. ik zal het er meteen bij zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vroeg me af hoelang het ongeveer duurt voordat je eindelijk een volwassen kat hebt

    BeantwoordenVerwijderen