Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 25 april 2011

plaatje

heey, als je een plaatje wilt moet je een bericht sturen, met daarop ik wil een plaatje of in de gastenboek zoals ChelseyPluisje dat heeft gedaan.En zijn plaatje is dit:

als je plaatjes wilt hebben, zet dat dan in me gastenboek en stuur dan vriendenverzoek zodat ik weet dat je een plaatje wilt.

3 opmerkingen:

  1. He ? Is noortje ( Nora ) Gehackt ?! Weet jij het antwoord ? stuur een Gastenboek opmerking naar Marielke36 , ik bn dat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil het ook ook voor mij doen??
    schrijf maar in mijn gastenboek
    als je dat wil ik heet:

    Superwiepdolly

    ja ik heb het anoniem gedaan omdat
    ik nog geef account heb maar wil je
    dat ook voor mij doen??

    xoxox Wiep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil het ook op sd heet ik miss-girl2000 maak het mooi plz

    Gr Rania

    BeantwoordenVerwijderen