Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 25 april 2011

Gehackt?

Er kwamen reacties bij mij in het gastenboek of ik gehackt was. Maar dat ben ik niet. Een andere schrijfster was dat ik dus niet. Nou dat wou ik even zeggen bye!

xx-noortju

3 opmerkingen:

  1. ik wil alvast even zeggen dat je een super site heb !!! kan niet beter

    vraaag:
    mag ik ook een plaatje ? :$:$
    wil je er dan X-X-Danique-X-X bij zetten dat is mn naam .
    alvast heeeeeeelheeeel erg bedankt noortju


    xxxxxxxxxxx.danique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stuur maar naar daniqueam@msn.com
    of waardan ook of stuur even een mailtje waar ik moet kyken ...



    xxxxxxxxtnxalvast !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat doe jij jij zegt gewoon je email iedereen kan dat zien

    BeantwoordenVerwijderen