Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 4 april 2011

Gratis Top, broek, riem en laarzen


1) Log in
2) Ga naar Mijn account instellingen HIER
3) Kopieer uw UserID 1log in op stardoll!!
2ga naar je account en dan instellingen
3typ nu in:http://premiereclub.paramountpictures.co.uk/comp.php?comp=85&u =?
http://premiereclub.paramountpictures.co.uk/comp.php?comp=85&u =?
4) En plak je ID-nummer in plaats van de?) druk op enter
6) Klik op REGISTER NOW>>
7) vul wat informatie in niet echte !!
8) Klik op Register>>

8 opmerkingen:

  1. sorry maar ik snap het niet :( kan je me helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. euhh jahh wa snap je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nadat dat is gelukt (registreren),
    ging ik kijken bij stardoll en ik had de spullen niet. Ik wilde nog een x proberen maar er stond dat ik al had meegedaan ofzo...
    wat moet ik nu doen?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uehh ik weet het niet misskiekje wacht ik ken iets maar dan moet je je ww geven maar ben egt GEEN hacker en ik hb zoveel suites make-over gegeven en ze waren daar heel blij om en toen was k gewn op men eige stardoll dus als je deze spullen wil moet je jou ww geven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb het niet gekregen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik snap het niet het lukte niet waar moet je je use id invullen
    xxxjes wanhopig

    BeantwoordenVerwijderen