Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 2 juni 2012

Uitslag 2e Ronde Schrijfsterswedstrijd

Hey! Hier is dan de uitslag van de 2e ronde van de schrijfsterswedstrijd.
Van de 10 gaan er 4 door. Dit lijkt heel veel, maar 4 hebben niks gestuurd dat maakt het weer wat eerlijker.
Dit zijn de winnaars:

deniceje99
Miles1992miley
slak12
Susannevp45

Gefeliciteerd!
Ik heb ook alweer een nieuwe opdracht voor jullie. Jullie moeten weer een stukje schrijven over iets nieuws dat op Stardoll is gebeurd. Het moet een lang stukje zijn! De bedoeling is ook dat je er wel iets persoonlijks in zet, bijvoorbeeld wat je er van vindt of iets in die richting. Als je het stukje hebt geschreven stuur je het op naar dit e-mail adres: noortju.blogspot@gmail.com
Ik zet je stukje dan op het blog, zodat anderen kunnen gaan stemmen. Ik kies daar weer 2 winnaars uit. Jullie hebben de tijd tot en met 30 juni(!). Deze keer MOET het op tijd af zijn, anders doe je niet meer mee. Aangezien jullie het allemaal op tijd hadden behalve 1 iemand, zou dat moeten lukken. Nog 1 ding wat heel erg belangrijk is (want naast dat mensen kunnen stemmen bepaal ik ook nog een beetje de uitslag) je Nederlands moet in orde zijn! Een spelfout kan gebeuren, maar het moeten niet te veel fouten zijn! Dit is zeker iets waarop ik let, aangezien ik een echte taalfreak ben...
Veel succes!

xx-noortju
P.S. Het kan zijn dat ik dit bericht nog wel eens verander de rest van de dag, dus let daar op.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem al af en gestuurd (:
    ik kan niet wachten todat het 30 juni is
    ik vind persoonlijk wel dat het een beetje snel is , waarom niet 20 juni ofs?:$ maar goed ik vind het gewoon spannend (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej dankje dat ik door ben!!!
    ik mijn stukje nu schrijven:)

    BeantwoordenVerwijderen