Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 9 juni 2012

Gratis Schoenen

Ga naar: stardoll.com/nl/campaigns/giftcard/giftcard.php
Log in
Voer deze code in: RH-MTXLV2UKS
Klik dan op ''Verzilver''
Dan heb je ze!

xx-noortju
P.S. Vreemd genoeg moet je deze schoenen niet in je kast voor tassen, hoeden, schoenen etc. doen, maar in je kledingkast

6 opmerkingen:

  1. Hij doet het niet bij mij

    x MaartjeLoveDogs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij doet hij het wel maar het zijn schoenen voor aan de kapstok.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Code is bij mij ongeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mij was hij ook ongeldig en toen ik het nog een keer probeerde deed hij het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moet een pin code in typen wat moet ik typen

    BeantwoordenVerwijderen