Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 18 juni 2012

Levels

Hey! Stardoll heeft weer wat verandert. Je hebt nu niet echt meer Starpoints. Het wordt nu omgezet in een ''Level''. Ikzelf zit op level 44. Ik heb nu 58/168 ''Starpoints''. Ik heb er dus nog 110 nodig voor het volgende level. Als je op een nieuw level zit, kun je nieuwe dingen unlocken. Door gewoon Stardoll te spelen kun je Starpoints verdienen en zo naar een hoger level te gaan.
Wat vinden jullie van deze verandering? Ikzelf vind het wel leuk, maar ik weet nog niet of het nou ook echt nuttig is...

xx-noortju

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook echt leuk, ik denk dat het opzich wel nut heeft want iedereen gaat nu meer dingen doen op stardoll

    Xxx regendrop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het vooral overzichtelijk. xxx amrita-love

    BeantwoordenVerwijderen