Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 15 juni 2012

stoppen

heey,

Ik ga stoppen met de blog.
Ik overweegde al met stoppen maar ga nu echt stoppen omdat ik het heel erg druk heb met school en ik vind stardoll minder leuk als in het begin.
Het was heel leuk om op de blog te schrijven maar ik ga verder schrijven op m'n muziek-blog.
Dankje voor jullie leuke reacties op mijn berichtjes :)


xxx Sanne

26 opmerkingen:

  1. Wat jammer :c
    Het team zal je ook missen ♥♥
    (Ik toch ;s)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar mijn fotoshoot dan?

    Groetjes prinsesnicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe geen fotoshoots meer sorry.
      xxx

      Verwijderen
    2. Nou dat vind ik niet eerlijk ! Ze heeft toch gewonnen ???
      En ze heeft volgens mij nog niks van die prijs ontvangen...
      Lekker eerlijk !
      Als je je reputatie niet wil verpesten en als je ook niet de rest van je leven door mij en prinsesnicole gezien wil worden als een gemeen iemand dan zou ik die fotoshoot en die andere prijzen wel geven!!!
      XXXXxxxxx xxjuldepulxx

      Verwijderen
    3. Maar ik doe ook geen fotoshoots en geen cadeautjes! xx

      Verwijderen
  3. hey x mag ik je blog dan hebben ?? X KGA ER VEEL ZORG VR DRAGE XX liselotte-m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je hebt besloten ,laat dan iets weten om mijn profiel van stardol xx liselotte-m xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET STOPPEN! WAAR MOET IK DAN DIE ANDERE LEUKE DINGEN VINDEN

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een vraag...
    Gaat de blog stoppen of stop alleen jij, Sanne??
    Het lijkt me vreemd als het helemaal stopt want noortju is toch de eigenaar...
    Pleas geef antwoord
    XXxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk alleen zij maar zij en noortju doen leuke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor lekker dan...
    Heb ik eindelijk wat gewonnen en dan zie je als eerste al mijn foto niet, dan krijg ik al geen cadeautje en dan krijg ik ook al geen foto shoot??!
    Ik vind dit serieus niet leuk!!
    Groetjes prinsesnicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wacht gaat alleen deze manager stoppen??

    Als dit zo is dan spijt het mij voor mijn berichtjes...

    Sorry mensen

    Prinsesnicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer. Maar de blog stopt toch niet hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zijn er nog andere mensen hier dat dan verder doen?

    BeantwoordenVerwijderen