Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 28 juni 2012

Gift-o-Meter

Hey! Er is nu een Gift-o-Meter van 28 juni tot 9 juli.
De cadeautjes verschillen nogal, maar ze hebben allemaal een zomers tintje. Dat is dan ook het thema van deze Gift-o-Meter. Aangezien ik zelf geen stardollars heb, kan ik alleen de cadeautjes van starcoins krijgen. Deze zijn wel leuk, maar ik vind wel dat de cadeautjes van stardollars wel altijd leuker zijn. Dat vind ik dus weer wat flauw van Stardoll. Wat vinden jullie van deze Gift-o-Meter?


xx-noortju

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOE MOET JJE DAAR KOMEN

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook stom, want als je net niet genoeg stardollars hebt moet je ze kopen of wat ik doe: verdienen.
    Maar dan moet je weer dingen downloaden en dat mag weer niet van mijn ouders.
    Of je moet dingen doen die veel te ingwikkeld zijn.
    En heb je ze allemaal gedaan dan kun je ze alleen nog maar kopen en dat ga ik dus echt niet doen hoor.
    Toch ben ik blij dat ik hier ook gratis leuke dingen kan krijgen.
    Zo bespaar je een hoop gedoe met kopen enzo.
    I love this website!!!

    xxx-jes van Ashika

    BeantwoordenVerwijderen