Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 9 juni 2012

Gratis I Love Football en I Hate Football Shirts


Ga naar: stardoll.com/nl/campaigns/euro2012/
Log in
Scroll naar beneden en klik op 1 van de shirts
Ga dan weer terug naar: stardoll.com/nl/campaigns/euro2012/
Klik nu op het andere shirt
Dan heb je ze!

xx-noortju
P.S. Bedankt HTGF voor de plaatjes!

2 opmerkingen:

  1. Zou je iets kunnen posten over de gift-o-meter van de euro 2012 wedstrijd want ik weet helemaal niet hoe hij werkt. Ik heb al cadeautjes aan mensen gegeven, ik heb al kleren gekocht maar helemaal niks helpt om hem wat verder te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik dacht dat het te maken heeft met punten die je moet verdienen , bij opdracht 1 moet je landen invullen ik denk dat als je die goed hebt je zoveel punten voor de gift-o-meter krijgt (: en zo de hele wedstrijd door

      Verwijderen