Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 24 juni 2012

Awards

Hey! Het is jullie vast al opgevallen: Awards. Als je bepaalde dingen op Stardoll doet, zoals ''Zoek een stylist en laat je stylen'', kun je een award krijgen. Als je een Award krijgt, krijg je ook gelijk Starpoints. Het verschilt per Award wel hoeveel Starpoints je krijgt. Voor grote dingen krijg je meer Starpoints dan voor kleine dingen. Ik vind Awards wel leuk. Zo gaan mensen wat meer doen op Stardoll. Wat ik echter wel jammer vind is dat je bij sommige Awards gewoon heel veel geluk moet hebben. Bijvoorbeeld bij ''Word catwalkwinnaar''. Zoiets moet dan ook maar net gebeuren... Wat ook wel jammer is, is dat als je bijvoorbeeld in 2010 al winnaar bent geworden van iets of al iets anders hebt gedaan wat bij de Awards staan, je daar GEEN Award voor krijgt. Je moet dat dus opnieuw doen. Wat mij betreft had Stardoll dat wel beter kunnen aanpakken...
En wat vinden jullie van Awards?

xx-noortju
P.S. Omdat je bij sommige dingen veel geluk moet hebben vind ik dat je bij dit berichtje zoveel reclame mag maken als je wilt! Dat vergroot weer je kansen om ergens winnaar van te worden ;-)

6 opmerkingen:

  1. vote me ncg
    xx lovemisslaila1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Hey

    Vote prinsesnicole!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vote me Covergirl/national covergirl/catwalk enz...

    Meisje123

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stem op mij als je een berichtje achter laat stem ik altijd terug!♥

    -xoxoxo-

    xyasmientje2

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stem op mij als je een berichtje achter laat stem ik altijd terug!♥

    -xoxoxo-

    xyasmientje2

    BeantwoordenVerwijderen
  6. <a href="http://www.stardoll.com/en/" stardoll is cool

    elineh-07

    BeantwoordenVerwijderen