Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 20 januari 2012

styliste

Heey,
Je kunt nu je eigen styliste worden op stardoll.
je krijgt dan toegang tot alles van de starplaza en kunt mensen stylen
dit kun je vinden bij carrieres bij mijn pagina.
Het kost 149sd




xx kaitlinbfcink

6 opmerkingen:

  1. ik heb m gekocht egt leuk!! en als je geintreseerd bentik heet corraline op stardoll!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa klopt jammergenoeg alleen voor royal :))

    xx liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij sim eindelijk te koop voor ss ik heb hem egt leuk aleen jmmer dat je niet met meer merken kan stylen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben helaas geen superstar en ook geen royal
    ik heet op stardoll coolcatgoud
    ik heet op moviestarplanet alexandramaria
    kom kijken op www.moviestarplanet.nl
    voeg mij toe als vriend
    en zeg dat tegen mij je op moviestarplanet zit om dat je dit hebt gelezen!! please iik heet alexandramaria

    BeantwoordenVerwijderen