Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 4 januari 2012

heey,
er zijn allemaal gratis dingen in de starbazaar.
Het zijn niet geweldige dingen maar ze zijn ook niet spuuglelijk, maar ze zijn gratis!!
Volgens mij zijn ze voor ss maar ik weet het niet zeker (als je het kledingstuk sleept staat er superstar)
Veel mensen vroegen om een link maar ze stonden gewoon in de starplaza.
maar de kledingstukken zijn nu weer uit de starplaza verwijderd!!
xx kaitlinbfcink



12 opmerkingen:

  1. waar moet ik heen gaan als ik die kleding wil kan je een link sturen of even uitleggen waar ik heen moet gaan . xxalvast bedankt stardoll naam :ikhouvanje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als je nou meteen een link erbij doet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kunnen jullie de link er bij doen ;x kan ze niet vinden xx HemelEngel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe moet het weet niet waar kan je sturen ik heet miss-juanita9 maar ik ben niet 9hoor stuur plleez

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja sorry hoor je zegt wel starplaza en dat al zij verwijderd zijn dus waarom schrijf je het dan als ze al zijn verwijderd je hebt ons nu voor niks blij gemaakt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was voor een pas die alleen in buitenland (amerika) verkrijgbaar is ; de dancing pass,het is van een dansshow en blijkbaar sponsord stardoll die

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom zitten er hier een paar te zeuren over een link??? ze waren gewoon in starplaza en als je ze niet kon vinden waren ze er waarschijnlijk niet meer! Ik heb ze zelf ook niet hoor maar dat is dan pech voor mezelf...! kaitlinbfcink heeft het waarschijnlijk allemaal goed bedoelt hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. best wel stom dat jullie dit erin zetten terwijl het er niet meer is. :( maar wel leuke spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nog van vorige reactie;: misschien moeten we de volgende x sneller zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. cool! ik wou dat ik er op tijd bij was... :(
    haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen