Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 28 januari 2012

game zone

hey,
Er is een nieuwe game zone.
Ik vind ze wel grappig, maar niet echt voor in mijn suites.
Wat vinden jullie? laat een reactie achter
xx kaitlinbfcink

3 opmerkingen:

  1. ik vind die bank en dat bed wel leuk, maar verder is het niet echt iets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nja post is wat meer,- ik kijk elke dag op de site, maar zie nergens iets staan,- Jezus als je het niet kan geef het dan op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar bij wij hebben ook nog meer als alleen deze blog ik heb heb ook heel druk met school enzo

      Verwijderen