Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 12 januari 2012

heey,
Ik ben 1ste geworden bij de nederlandse starblogger wedstijd. Ik ga hierdoor nog soms iets minder posten omdat ik dat er nog bij krijg :)
xx kaitlinbfcink

3 opmerkingen:

  1. Oke gefelcitieert ik probeer heel erg een blogger te worden bijeen blog maar mij lukt het niet en jij bent nu al officiele nederlanderse blogger (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wahah die Mr.jo-1998 zit bij mij in de klas ahahah wist geen eens dat hij dat was geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen