Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 4 januari 2012

sorry

heey,
Zoals je misschien gezien hebt, heb ik die berichten over de zelfgemaakte ogen verwijderd.
Het was inderdaad niet zo leuk dat ik dat erop heb gezet, maar het was echt niet reclame voor mezelf.
Maar ik vond wel dat het niet zo handig was dus heb ik ze verwijderd.
Dat betekent dat de mensen die ogen hebben gereserveerd die nog krijgen, maar de mensen die nog niks hebben gereserveerd dat je ze niet meer kan reserveren.
Als iedereen de ogen heeft die ze bij mij heeft besteld komen ze gewoon in mijn bazaar te hangen dus kun je dan een keer kijken als je ze echt nog wil.
dus nog een keer srry voor dat reclame bericht (wat overigens niet zo bedoeld was)
xx kaitlinbfcink

2 opmerkingen:

  1. heel erg jammer want ik wou die ogen ook maar nu kun je ze nie meer reserveren want iedereen gaat ze nu kopen in jouw bazaar :( xxx love-kaoutar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel erg jammer, maar ik dacht echt dat ik ze had gereserveerd blijkbaar niet wel jammer want je kan er nergens voor sc aangeraken.
    Als je van gedacht verandert, Ik wil er zeker een!!! Frutelake2000

    BeantwoordenVerwijderen