Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 26 januari 2012

Sorry+Drama Look

Sorry dat ik heeeeeel lang niet heb geschreven, maar ik had het errug druk!!!!


Hier is een coole drama look!! Hij kost 47 sd (sorry dat het zoveel is :s)
Deze dingen heb je nodig: ze zijn uit de dot collectie.


Dit zijn de stappen voor de look.
met de zwarte eyeliner teken je rond je ogen. je zet er ook nog een 'lijn' naast.

teken paars kohlpotlood boven je ogen.

kleur je wenkbrauwen zwart voor een dramatische look! (het is best dat je voor deze look een zwarte haarkleur kiest, best het haar dat onderaan op het fotootje staat!).

zet twee rode 'bollen' aan het einde van je ogen met de shade stick

kleur je lippen bloedrood: da's hartstikke dramatisch!

omlijn je lippen met een roze lippenseel

dit is het resultaat! (sorry, beetje onduidelijk :s)
HAAR OM TE GEBRUIKEN!!!!!!! (met m'n makeup look nu XD)
Hopelijk vinden jullie 'm mooi!!! 

6 opmerkingen:

  1. Jaa ik ook! Niks van aantrekken (: x lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het niet zo heel mooi met déze kleuren maar k weet zeker dat k andere kleuren wel FANTASTISCH zal vinden ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik begon deze blog saai te vinden maar ik vind het leuk dat julie weer posten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel...
    ja deze drama look is iets wat je leuk moet vinden of juist niet... je kan 'm natuurlijk proberen met andere kleuren die jij wel mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen