Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 4 maart 2012

Stardoll's Stars: 1

1. Medoll tips: handig met accessoires!
MAAK VAN EEN HAARDBAND EEN KETTING
PixieTitaje hebt dus een haarband, zoals deze.
 draai deze om...
PixieTitatot hij omgekeerd staat

PixieTitaDraag hem als ketting!
2. Wedstrijd: win een kado!
Dit kan je winnen... Maar hoe?
Wel, het is simpel. Maak een scenery met jij, een vriendin en een ster naar keuze, met als thema 'feestje voor de eerste Stardoll's Stars editie'. Geef de link door hier in de reacties en ik kies er de mooiste uit. Die krijgt dan een kado. Wees snel, er kunnen maar 10 mensen meedoen!
3. Stardoll nieuwtjes
NIEUWE DORÉE!!
Alles kost 6 sd. ze zijn in de kleuren oranje, rood, geel, groen, roze, bruin en blauw. Er zijn haarverfjes of highlights.

4. Look: basics!
Omdat er een nieuwe basics winkel is, heb ik hiermee een look gemaakt. Ze komt uit mijn stylingstudio en kost 135 sc. Het bestaat uit 4 artikelen: een schuin rood topje, een knalroze short, een lichtroze legging en rode schoentjes.
5. Schrijf je in voor mooiste stardoll lid!
Inschrijven is simpel: stuur via e-mail (talitagoethals@hotmail.com) een foto van jezelf op stardoll (keren+hoofd) in een mooie suite. Zorg dat je doll perfect is opgemaakt en aangekleed. Er is één voorwaarde... je moet de medolltip van de maand gebruiken! Veel succes!
6. Nieuwe hacker!
Kenarie heeft haar gesignaleerd. 

7. Extra: cartoons van 'De kat'
Sorry dat het er niet zo veel zijn, maar eigenlijk is dit in het frans, en in het nederlands vind je er weinig terug...
8. Achterkant
Tot volgende maand!



Misschien maak ik een prezi van Stardoll's Star...


5 opmerkingen:

  1. ik doe mee , op stardoll heet ik mis_kers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps link vergeten : http://www.stardoll.com/nl/user/scenery.php

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Leuk gedaan meid!

    xxx Liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankje
    hopenlijk doen er nog meer mee
    xxx mis_kers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe mee
    mijn naam is CuteTamara...
    http://www.stardoll.com/nl/user/scenery.php
    xx

    BeantwoordenVerwijderen