Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 17 maart 2012

Juwelen Look

Een mooie diamond-look voor non-ss, van 176 starcoins, bestaande uit:

  1. Glam'rus Crystal Necklace, 50 sc
  2. Splendid Headband w Diamonds 76 sc
  3. Glam'rus Diamond Earrings, 50 sc

Voor superstars heb ik er ook nog een bijpassende make-up look bijgedaan van Dot, voor 25 sd
  1. Pink Lavender Blush, 8 sd
  2. Fire For Hire lipstick, 8 sd
  3. Volumizing Mascara, 3 sd
  4. Killer Camine oogschaduw, 6 sd

15 opmerkingen:

  1. het spijt me , maar ik vind de look niet zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zucht- deze blog word met de dag saaierder.. ik hoop dat uit de schrijvers wedstrijd mensen komen die wel intressante dingen plaatsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan je het zelf beter? wij proberen ook maar dingen te plaatsen om jullie tevreden te houden, en ik begrijp dat niet iedereen alles leuk vind, maar dan moet je zo'n dingen ook niet plaatsen. als je kan bewijzen dat jij betere dingen kan plaatsen, vind ik het oké. heb jij dan misschien dingen die wij schrijfsters moeten plaatsen? oké, dit is een gratis dingen site, maar er zijn niet altijd gratis dingen en het is moeilijk om iets te vinden dat nog niet geplaatst is, dus moeten we wel andere dingen publiceren. heb je dan een idee? dan is het goed voor me, maar zo vind ik dat echt storend

      Verwijderen
  3. Doe is niet zo negatief over wat hun plaatsen.
    NIEMAND snapt hier wat hun hiervoor doen -.-'
    Ga ergens anders zeiken fzo.
    xx lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er kruipt inderdaad veel tijd in!! dankjewel lieke-joy ♥♥

      Verwijderen
  4. Ja ik kan het beter ja ;)
    miss kun je dingen plaatsen over :

    1. nieuwe desings
    2. nieuwe kleding
    3. winkel updates
    4. veranderingen in de starbazaar
    5. wedstrijden houden
    6. stardoll op facebook
    7. tips om catwalk/cg/ncg te worden
    8. hotbuys

    en zo kan ik nog wel eeuwen doorgaan ;)

    en je kunt beter de makeup gwn wat netter doen en wat meer want zo ziet het er niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OMG als je het beter kunt geef dan maar het adres van je blog
      ps: dat doe ik in Stardoll's Stars

      Verwijderen
  5. hoi ik vind dat degene boven me en de 2de reactie wel een beetje gelijk heeft , ik wil jullie niet afkraken en snap dat jullie hier veel tijd in besteden maar soms plaatsen jullie dingen van : dit had ik zelf ook wel door en dit is so simpel. miss moet je is een ander blog opzoeken (bijv underneath) en dat blog goed bestuderen wat hun plaatsen zodat je weet wat mensen intresseert.

    dit is niet gemeen ofs bedoelt ik probeer alleen te helpen om nare reactie te voorkomen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben het eens met de reactie boven mij. En als je make-overs of nieuwe looks wil doen zorg er dan wel voor dat ze mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem 1 en 2, als je zo graag kritiek wilt leveren zet dan ook je stardoll naam erbij. dat doen ze natuurlijk weer niet.
    x lieke-joy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet juist niets, als ik mijn stardoll naam niet wil geven doe ik dat ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee maar je levert kritiek maar zet vervolgens niet je sd naam erbij, best laf vind je niet?
      x lieke-joy

      Verwijderen
  9. Jullie doen allemaal net alsof jullie het beter kunnen! Pff... Wat een gedoe! Als jullie het echt allemaal beter kunnen, maak dan zelf een blog! Kunnen wij zien, hoeveel beter dat is! En trouwens, jullie moeten blij zijn dat zit blog er is! Ik ben er blij mee, en ik vind het super gaaf!!

    X Emma (Of op stardoll Emfu)

    BeantwoordenVerwijderen