Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 5 maart 2012

nieuwe decor

heey,
Er is een nieuwe interieur-winkel, hij heet wild west:



ik vind het echt heel leuk, wat vinden jullie?
laat een reactie achter. :)

Maar het interieur/decor wat je ziet staat in de suiteshop voor maar 35sc. Ik denk dat ie eigenlijk 35sd is maar dat het een fout is dus ik zou hem snel kopen :)
xx kaitlinbfcink

 

10 opmerkingen:

  1. thxx ik vindt hem super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem gekocht maar ik kan er niet op klikken
    met andere woorden hij doet het niet maar er gaat wel geld van af

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het kan kloppen dat je hem niet ziet bij je decors maar dan moet je de achterste hebben en dan daar op een leeg vlak klikken dat is hem dan volgens mij als het nog niet lukt moet je het even zeggen :) xx kaitlinbfcink

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het lukt!!!!! tnx!!!!xxxxxxx

      Verwijderen
    2. Thanks, was zelf ook lang opzoek naar nu heb ik het gevonden!

      Verwijderen
  4. update!! hij is niet meer voor 35sc te verkrijgen hij is nu 35sd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O echt stom hij is nu 35 sd en ik wou hem zo graag hebben hij is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ook wel jammer :( ik woe hem egt!!

    BeantwoordenVerwijderen