Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 13 maart 2012

Mooiste stardoll lid: kandidaten tot nu toe

Dit zijn de kandidaten!!!
(Er zijn enkele kandidaten die maar 1 foto instuurden: dat werd duidelijk vermeld en daarom zet ik die er niet bij)
112755441.jpg weergeven in diavoorstelling 112755569.jpg weergeven in diavoorstelling
star-lindaxx
Stardoll Wedstrijd 1.jpg weergeven in diavoorstelling Stardoll Wedstrijd 2.jpg weergeven in diavoorstelling
NAILxPOLISH

Er vroeg iemand tot hoe lang je je kan inschrijven. Dat is tot 20 maart, dus nog een week.
Je weet waarheen!
xx TikaGirl

7 opmerkingen:

  1. Niemand heeft gezegt dat je er meer dan 1 moest sturen... x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jawel da stond daar geschreven lees het nog maar eens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik nu ook eens op je site sta haha! ik zie alleen de foto's allemaal niet! :(

    xxNAILxPOLISH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat ik win xx star-lindaxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ey maar Tikagirl wie geeft de prijzen en hoe noemt ze dan op stardoll? Xx star-lindaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah ok en oe noem je dan op stardoll? Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen