Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 4 maart 2012

Ideeën: ik heb gekozen

Nog een idee: Je kan ook een soort magazine maken. Dat je het dan zo doet (bijvoorbeeld)

Eerst een voorkant, en dan kan je daar een reactie op geven, gewoon een magazine per 3 maanden, dus per seizoen ofzo.

Dan een inhoud, wat er allemaal instaat.

Dan volg je verder de inhoud.

Wat is (bijvoorbeeld) de inhoud:
1. Make-up tips (dan zitten er ook gelijk make-up tips in.
2. Een mooie kamer.
3. Volger van de 3 maanden. (dan zit er ook gelijk een wedstrijd in)
4. Een goedkope, maar mooie outfit, van starcoints.
5. Gratis dingen.
6. Gratis dingen.
7. De nieuwe hotbuys.
8. Een make-over.
9. Het mooiste lid van stardoll. (dan mogen we stemmen tussen 4 mensen die jij zowiezo mooi vind, en die komt dan in het volgende magazine)
10. Een achterkant.


-xxx- Liefcoolief

(Ik ga wel wat wijzigen, sorry)
het eerste bericht verschijnt zo meteen als: dit is mijn versie.
1. voorkant
2. Medoll-tips (tips om je medoll op te maken enz.)
3. Wedstrijd
4. Een goedkope, maar mooie outfit, van starcoints.
5. Stardollnieuws
6. Het mooiste lid van stardoll. 
7. Gevaar voor bv. hackers, of extra
8. extra (bv. spelletje, weetjes, mopjes, cartoons)
9. Een achterkant.
Het verschijnt elke maand!

Dit idee vind ik het best. Binnenkort zal ik beginnen, maar eerst de makeover van de winnaar: liefcoollief!
PixieTitaPixieTitaPixieTitaPixieTitaPixieTita

Het magazine ga ik Stardoll's Stars noemen. 
xx, TikaGirl











7 opmerkingen:

  1. Ahh! Dankjewel! Mooie make-over
    xxx Liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit niet echt eerlijk hoor...
    Je mocht toch tot 10 maart dingen insturen en dan wint zij opeens... lekker eerlijk tegenover de anderen hoor.

    Geen xxx-jes
    xxjuldepulxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt niet eens gestemd of meegedaan, dan moet je daar ook niet over zeuren. sorry hoor, maar het mag ook eens mijn mening zijn.
      en even ter zake: dit vond ik het leukste idee en de reacties vielen stil.

      Verwijderen
  4. als het magazine komt mag ik dan medeon aan het mooiste lidvan stardoll?

    xxx-jes van Rihannatjuhh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben geen ss en ook meer stoer maar ik zouy graag meedoen<3

    BeantwoordenVerwijderen