Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 27 juli 2012

Uitslag Schrijfsterswedstrijd

Hey! Ik vond wel dat ik de uitslag nog even moest posten, dus doe ik dat nu.
De winnaars van de schrijfsterswedstrijd zijn:


Miles1992miley en deniceje99

De meeste mensen stemden op hen en ik vond ook dat zij de beste waren. Dus hierbij: GEFELICITEERD!
Sorry voor de verliezer... Ik hoop wel dat je je verlies accepteert...

Even voor de winnaars:
Ik heb jullie e-mail adres nodig, zodat ik jullie schrijfster kan maken.
Jullie kunnen je e-mail adres hier bij een reactie schrijven, maar als jullie liever willen dat jullie e-mail adres meer privé blijft, dan moeten jullie die even mailen naar dit e-mail adres: noortju.blogspot@gmail.com
Ik kan jullie dan uitnodigen. Bekijk dan regelmatig je Inbox, want de uitnodiging is maar voor een bepaalde tijd geldig. Als er problemen zijn met de uitnodiging neem dan even contact met mij op. De uitnodiging komt trouwens van mijn privé e-mail adres, dus als jullie opeens een mail krijgen van een e-mail adres die je niet kent, ben ik dat waarschijnlijk. Maar dat zien jullie ook wel aan het onderwerp van de mail...

xx-noortju 

3 opmerkingen:

  1. Yeah (: mijn email is : francyxshawty@hotmail.com (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Winnaars Gefeliciteerd!!!
    Jmmer dat ik het niet ben geworden :(.
    Maar als jullie toch nog iemand nodig hebben mag je het altijd vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yaay! <3 x
    E-Mail - deniceje99@live.nl
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen