Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 4 juli 2012

Stemmen op de beste

Hey! Ik heb de verhalen binnenkregen voor de schrijfsterswedstrijd, maar die van slak12 heb ik niet gekregen. Sorry slak12, maar dan doe je niet meer mee.
Om er iets democratisch van te maken, mogen jullie allemaal stemmen wie het beste verhaal heeft. Er zijn 3 kandidaten overgebleven. Dat zijn: deniceje99, Miles1992miley en Susannevp45
Ik ga hun verhalen op het blog posten zodat jullie kunnen stemmen. Stem eerlijk! Stem dus op degene die jij het beste vindt en niet omdat je bevriend bent met diegene! Ook vraag ik  aan de kandidaten om anderen niet te verleiden om op jou te stemmen door bijvoorbeeld dit te zeggen: als je op mij stemt krijg je een cadeautje!. Dat mag dus NIET. Je mag anderen wel gewoon vragen om op jou te stemmen.
De uitslag wordt niet helemaal bepaald door de poll, want ik geef zelf ook nog een beoordeling.
Klik op de ''Poll'' om te stemmen. Stemmen kan tot 20 JULI

Poll

Hier zijn de verhalen:

Van deniceje99:
Heey liefste lezers! :D

Stardoll is echt veranderd!
Ik vind dit zelf heel erg leuk :D.
Als ik soms op google kijk naar plaatjes van de oude stardoll Lijkt het heel onoverzichtelijk.
En dan kijk ik naar hoe het nu is -Veeeeel beter en fijner!
_______
Chats
Wat ik niet zo heel erg leuk vind is dat ,Party's nu Chats heten ,dat vind ik een beetje raar
wat dan wel weer leuk aan de nieuwe party's/Chats is dat er aan de zijkant Heel overzichtelijk staat wat je wilt doen
eerst moest je vanalles aanklikken om een privé party wilde maken !!
Als je nu een chatroom wilt maken staat er chatroom van ........ <-- je gebruikers naam .*deniceje99*
dat vind ik ook wel grappig :p.
Ik vind het ook super fijn dat je chat rooms nu op de voorpagina staat ! dan hoef je niet meer zoveel te klikken :P
Ik vind de Quizz ook super leuk om te doen , dan hoef je niet alleen maar te chatten! xD
Wat ik ook jammer daaraan vind is dat sommige chat rooms Stardollars kosten ): .*jammer dat dat niet veranderd is!*
Wat ook super jammer is is  dat je je chat room niet kunt inrichten, je kunt alleen de spullen verplaatsen!! ):
__________
Stardoll app
Ik vind die app van stardoll ook super bedacht *helaas werk hij niet op mijn I phone daar baal ik echt ontzettend van!!*
Op zo'n app zat ik al super lang te wachten! *maar helaas zoals ik al zei werkt hij niet op mijn I phone* ,grrr.
Maar hij lijkt me wel super handig!!
______________
schoonheidssallon
Ik vind het super handig dat je nu je make-up er in delen kunt afhalen!
Nu hoef je niet steeds alles eraf te halen :D.
Eerst zat ik altijd helemaal moeite te doen zodat ik mijn ogen goed kon make-upen ,en nu  hoeft dat niet meer ! *gelukkig*
__________
Stardesing
Stardesing is ook helemaal veranderd !
~Stardesign Fasion
Dat vond ik eerst nog heel erg raar omdat alles veranderd was enzo.
Maar nu ik het vaker heb gedaan snap ik het en het werkt veel fijner :)!
Ik vind het vooral fijn dat je het voorwerp zo groot kunt maken als je wilt :D!
~StarDisesign Interior
voor het desingen voor meubels geld het zelfde als bij de kleding ontwerpen!
~StarDesign Jewelry
Juwelen ontwerpen vind ik nu nog steeds super leuk!!:D\par
Eerst maakte ik allemaal Kapsels van veren ,maar omdat er nu stardesing Hair voor haren ontwerpen is
gebruik ik dat!
Nu maak ik alleen nog Caps, horloge's , kettingen , en leuke haarbanden.
Wat ook super leuk is om te doen!
~StarDesign Hair
 Ik vind het ontwerpen van haren super leuk om te doen! :D
Wat ik vooral fijn vind aan deze optie is dat je je haar achter je hoofd kunt plaatsen (:
Je kunt nu ook bij de schoonheidssallon je hoofd kaal maken zodat de pruik beter past ,wat ook super fijn is .
Wat ik fijn vind is dat er van die boekjes zijn bij StarDesignHair waar je op kunt klikken en dan verschillende
haarpruiken kunt zien ,wat voor mij super fijn is omdat ik het best wel lastig vind iets zelf te bedenken !
_____________
Stardoll levels's
De levels die je moet halen voor stardoll vind ik wel fijn!
Als je je muis op de blauwe ''staaf''*ofzoiets* houd Staat er hoeveel starpoints je moet hebben voor het volgende level,
Dat is echt super fijn!!
Onder je suite staat nu dus ook  een hele tabel met dingen die je moet halen!
En als je die dingen dus haald krijg je daar starpoints voor:D!
Super handig vind ik !

~Ik hoop dat je/jullie de opstelling goed vinden
Omdat ik van allerlei dingen iets heb geschreven
Sorry als het te veel of te weinig is
En als ik iets verkeerd heb getypt!

XOXO deniceje99


Van Miles1991miley:
Hoi dollies (:

Zoals jullie al gemerkt hebben is dr AL LOT veranderd op stardoll . ik wil een paar punten bespreken :

1. Chat/Party
2. Starpoints
3. Winkels
4. Hairdesing

Chat/party

Zoals jullie weten is de Party verandert naar de chat en kunnen er nu wel 15 mensen in 1 chat
zelf vind ik het superleuk want 15 mensen is weer een stuk gezelliger , en je hebt nu vaker kans
dat je er in zit (bij party's had je heel vaak dat de chat vol was :( ) , maar ik vind het wel een beetje
jammer dat ze de oude naam een nieuwe naam hebben gegeven , want party's klinkt heel lekker gezellig.

Starpoints

eerst moest je dus gewoon starpoints verdienen door elke dag te wachten en dan pas zien hoeveel SP
je hebt , dat heeft stardoll verandert , als je Non ss bent kun je per dag 12 starpoints ophalen en 40 sc
en als superstar kun je 14 starpoints en 50 sc , nu denk je vast : wat heeft starcoins er mee te maken?
nou , als je bijvoorbeeld : album vote , scenery vote en covergirl vote krijg je dus starcoins maar óók starpoints .
dus zo krijg je sneller starpoints

Winkels

Stardoll heeft een hoop veranderd aan de winkels , bijvoorbeeld : fudge is weg  en heet nu Original Future ,
maar ook Stardoll Girls heet nu It Girls , ook word Limited Edition vaker geupdatet , en er is nu een speciale
winkel voor onze mannelijke members , ze hebben alle mannelijke kleding van alle winkels (Stardoll boys ,
fallen angels boys en de rest) bij elkaar gedaan , ze heeft stardoll weer ruimte voor nieuwe shops , zoals
vervet orchid er laatst is bij gekomen en nog veel meer .

Hairdesing

Jullie kennen vast wel stardesing jewellery , sinds kort is er ook Stardesing hair , dat hebben ze gemaakt vanwege
enorme aanvraag in de Royalty club en door het mega aantal pruiken dat door jewellery is gemaakt , stardoll is nog druk
bezig met het aanpassen van het desing want eerst kon je niet draaien en dat hebben ze nu ook toegevoegd , zelf vind
ik het enorm handig want je kunt gewoon plukken aan elkaar maken om zo een geweldige look te maken.

en volgens bronnen is dit pas het begin van de veranderingen op stardoll , ik heb stardoll zien veranderen van Paperdoll heaven
naar stardoll en ik moet zeggen dat het elke keer leuker word , alleen ik vind de nieuwe kleding wel een beetje tegenvallen...


dit was mijn wedstrijdinzending en ik hoop dat jullie genoten hebben om te lezen , ik hoop dat ik binnenkort vaker voor jullie mag bloggen , maar ik gun het al me mede wedstrijd 'concurrenten' ookal zie k ze niet als concurrentie (: .

Love Miles1992miley


Van Susannevp45:
Haaj
Hier is het verhaaltje :

Stardoll bestaat al best lang.
In 2006 is Stardoll begonnen.
Ik zit op Stardoll sinds 2009 ik leerde het kennen van mijn nicht.
Er is in die tijd natuurlijk veel veranderd je kan bijvoorbeeld je nagels lakken en je kan andere mensen stylen.
Stylen:
Het stylen vind ik wel leuk.
Het is alleen wel heel erg veel.
Als je een stylingstudio koopt is het 149 sd.
Als je gestyld wilt worden moet je naar iemand toe gaan die een styling studio heeft.
Je moet dan een berichtje sturen hoe je je look wil en hoe duur het mag zijn.
Soms moet je dan een tijdje wachten voor een antwoord.
De stylist gaat dan kleding uitzoeken voor je.
Je kan zelf kiezen of je hem wil kopen.
Je kan ook een paar dingen van de look kopen.
Ik laat me best vaak stylen door iemand.
Soms vind ik de look leuk en soms niet :)
Zelf zou ik wel een stylingstudio willen maar ik vind het zo duur!
Als ik Superstar word dan ga ik het denk ik wel kopen :)
Nagellak:
Ik heb zelf ook nagellak gekocht.
Je hebt veel verschillende kleurtjes en dingetjes.
Je hebt kleurtjes met glittertjes en je hbet ook gewone doorzichtigen.
Ik vind de doorzichtige met glittertjes wel leuk :)
Je kan ook dingen kopen zoals ringen of dingen om de nagels te plakken.

Ik hoop dat dit goed is!
Stem pls op mij :)

X Suus

8 opmerkingen:

  1. oke dit word gwn echt onmogelijk om dit te winnen. ik kijk dus nu al tegen een keiharde faal van mij aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De poll is maar een deel van de uitslag. Zelf bepaal ik ook. Ik kijk vooral naar woordkeuze, spelling en natuurlijk creativiteit

      Verwijderen
  2. deniceje99 vind ik het beste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de 2 hierboven: als je deniceje99 het beste vindt, dan moet je op haar stemmen door op ''Poll'' te klikken. Je komt dan op nieuwe pagina waar je kunt stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil wel ff wat zeggen tegen de mensen omdat mijn verhaal nogal 'oud nieuws' is. dat toen ik het naar noortju stuurde er nog niks bekend was over levels of over andere future's en dat het nieuwe starpoint systeem nog niet ontdekt was.. dus niet dat je denkt dat ik oud nieuws post want ik heb de mail zowat een maand geleden verstuurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Noortju zal je ff je email willen kijken? ik heb je ff een mail gestuurd hierover. (:

    BeantwoordenVerwijderen