Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 6 juli 2012

Mooiste stardoll lid.

Hier zijn al 3 verhalen voor het mooiste stardoll lid.
Wietske

dagboek:                                                                                                           Inline afbeelding 3

                            25 juni   
nog een paar daagjes naar school en dan ga ik 4 dagen op vakantie
we gaan namelijk naar appelscha.ik hoop dat het heel leword.                               
maar ik zal mijn vriendinnen op school wel missen
 



                                                                
Inline afbeelding 4

                             27 juni
schoolreisje! het was zo leuk.
we zijn naar dierenpark Emmen geweest
ik heb allemaal dieren gezien groot en klein

                            28 juni
eindelijk! we zijn er het is hier heel leuk en gezellig
ik hoop dat ik vannacht maar kan slapen want het is hier zo mooi!


                           1 juli
vandaag heb ik met mijn zusje (van 5)
op de trampoline gesprongen (achter het vakantie huisje)
maar helaas viel mijn zusje tegen de veren van de trampoline aan 
en heeft ze inmiddels een dikke bult straks weg helaas
ik vond het erg leuk maar aan alles moet een einde komen.
tot de volgende keer!
__lauri__

Op de laatste nacht van haar vakantie in Spanje werd Amber zenuwachtig wakker, het was vandaag de laatste dag dat ze zou kunnen doorbrengen met Liam. Amber en Liam waren vanaf de tweede dag van hun vakantie onafscheidelijk geworden toen ze elkaar hadden leren kennen op het strand. Amber wist dat ze na de vakantie waarschijnlijk geen contact meer met Liam zou hebben maar ze hoopte dat het op de een of andere manier toch zou lukken. Vandaag hadden ze samen afgesproken op de plaats waar ze elkaar voor het eerst hadden ontmoet om hun laatste dag samen te kunnen doorbrengen. Amber wou zeker niet te laat zijn dus zorgde ze ervoor dat ze zeker een kwartier op voorhand er was. Na een kwartier op het strand wachten was Liam er nog steeds niet. Ze dacht dat hij zich zeker overslapen had, dus ging ze maar al op het strand liggen met haar lievelingstijdschrift. Toen hij al een uur te laat was begon ze zich toch een beetje zorgen te maken. Ze nam haar gsm en keek of hij geen berichtje had gestuurd dat hij niet komen maar ze had geen enkel bericht. Ze ging hem zelf dan maar bellen maar hij nam niet op. Daarna stuurde ze maar een sms dat ze op hem aan het wachten was, omdat ze dacht hij het misschien vergeten zou zijn. Amber heeft de rest van de dag op het strand nog doorgebracht zonder nog iets van Liam te horen. ’s Avonds ging ze verdrietig terug naar het hotel om haar koffers in te pakken. De hele rit op het vliegtuig zat ze zich ellendig te voelen omdat ze dacht dat hij haar niet meer leuk vond. Als ze dan eindelijk thuis was ging ze nog even op haar laptop haar facebook nakijken omdat het ondertussen al twee weken geleden was. Als ze haar laptop op zet ziet ze dat ze veel nieuwe mails heeft. De laatste die ze heeft gekregen was van Liam. Ze opende de mail omdat ze eigenlijk wel graag wou weten wat hij ging zeggen omdat hij haar op het strand heeft laten zitten. Ze opent de mail: “Liefste Amber, ik hou enorm veel van jou meer dan ik ooit van iemand heb gedaan. Het spijt me dat ik er niet was op het strand, onze vlucht was vervroegd en mijn gsm ben ik in het hotel vergeten. Ik hoop dat je me kunt vergeven en dat we in België misschien nog eens samen kunnen afspreken. Liefs Liam.” Amber kan er niets aan doen maar ze begint ineens heel hard te glimlachen. Hij was haar dus toch niet vergeten.
listede4
Lief dagboek,
Ik dacht ik begin maar weer eens beginnen met schrijven, want dat doe ik immers alleen als ik iets speciaals mee heb gemaakt, en ja hoor deze zomervakantie was het raak.
Ik zal maar beginnen met het begin...
Woensdag 27 juli.
De allereerste dag van de vakantie, op deze dag gingen pap, mam, ik en mijn broertje Tom (van 11 jaar ) naar de camping in Frankrijk, totaal géén zin maarja... pap en mam wouden dat ik nog graag één jaartje met hun mee ging en als ik dat deed betaalde ze mijn vakantie van mij en me BFF Sanne, we zouden dan de laatste week van de vakantie naar Renesse toegaan om lekker te feesten en leuke jongens te versieren, nou dat uitje was er bijna niet meer geweest want ik was er ook bijna niet meer geweest. the story;
Het begon al gelijk goed, opweg naar de camping in zuid-Frankrijk, waarschijnlijk de stomste camping van het hele noordelijkhalfrond want er was geen eens een disco en zwembad op de camping te bekennen, toen mijn broertje me in de auto helemaal onderkotste, waarschijnlijk te veel van die winegums gehad. aarghh ik haatte hem echt maar mijn moeder zei dat hij er ook niks aan kon doen. toen we een dag daarna eindelijk op de camping waren aangekomen leek de camping tóch leuker als gedacht toen ik net kennis had gemaakt met die o zo hotte buurjongen. en je raad het al hij was single! jippie ik, dus ik gelijk flirten, en het hielp! Hij vroeg me mee uit! yeah! even was ik het gelukkigste meisje van de wereld, even... Toen ik ‘s avonds met Tom, pap en mam zat te bqq’en kwam Rick (die buurtjongen dus) naar ons toe of ik nu al niet mee wou gaan, want hij had een leuke date voor ons geregeld, nou prima idee dus ik ging met hem mee, Tom ook gelijk blij dat hij van me af was. haha. Dus ik met die o zo leuke Rick mee naar een restaurantje in de buurt. We aten iets van zalm ofzo want het leek een beetje op kipfilet (: haha. Toen we klaar waren gingen we naar een disco in de buurt. Het leek me wel leuk zo’n avondje stappen met Rick want misschien maakte ik dan wel kans om met hem te zoenen! Maar eerst maar even afwachten natuurlijk! Bij de disco aangekomen kreeg ik al gelijk een glas wodka van Rick in me handen geduwd, (eigenlijk lust ik geen wodka maarja, voor Rick wou ik wel 10 glazen leeg drinken!) dus ik naar 3 glazen wodka, 4 shandy’s en 6 flugels maar is even naar de wc toe gaan. Rick vond het blijkbaar wel leuk om mee te gaan. En we deden ‘het’ op de wc. Ik was aan de ene kant zielsgelukkig (omdat hij me leuk vond) maar aan de andere kant vond ik het ook wel allemaal een beetje snel gaan, ik bedoel ik was nooit een meisje die op de eerste date al gelijk met iemand , je weet welt, maar door die 13 glaasjes alcohol wist ik ook niet meer zo goed wat ik deed dus boeide me het allemaal ook niet meer zo veel. Toen Rick me, terug in de disco, nog een paar glaasjes wijn gaf , voelde ik mezelf wel een beetje slapper worden en voor ik het wist lag ik in coma, in het ziekenhuis met me kleine broertje, me vader en me moeder langs me aan het bed, ik wist niet meer wat er gebeurt was en voelde me very kut. Nu 4 weken later zit ik in Renesse, eigenlijk mocht ik niet maar Sanne had zich zo verheugd en ik eigenlijk ook wel dat het toch van me vader en moeder mocht, we waren helemaal blij. intussen had ik helemaal niks meer van Rick gehoord want hij was toen ik bewusteloos op de grond viel gewoon naar de camping gegaan. echt laf van hem, dus ik hoefde hem ook niet meer te zien. Ik heb mezelf beloofd dat ik noooooooit meer alcohol drink en als ik het doe dan zeker niet meer dan 2 glaasjes. Tom is ook erg geschrokken maar hierdoor zijn we wel beste vriendjes geworden want ik vond het zo zielig hoe hij daar aan de rand van me ziekenhuisbed stond, zo verdrietig met het idee dat ik misschien wel dood zou kunnen gaan. Ik hoef ook nooit meer iets van Rick te horen en ben blij dat me échte vrienden en familie wel er voor me waren. En dat vriendje dat komt nog wel, genoeg leuke jongens hier in Renesse! Maar ik stop met schrijven want het is disco tijd.
Liefs, Charlie.



Als er 7 deelnemers zijn, kan het stemmen beginnen.

1 opmerking: