Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 4 juli 2012

Nieuwe Killah

Hey! Er is een nieuwe Killah. Tja, eigenlijk valt er niet veel over te zeggen. Zoals gewoonlijk zijn alle kledingstukken alleen te kopen met Stardollars. Persoonlijk vind ik de kleuren wel mooi, maar verder heb ik niet zoveel met deze collectie. Dat komt ook omdat ik al weet dat ik ze niet kan betalen. Dat maakt ze gelijk minder leuk voor mij. Wat vinden jullie van deze collectie?


xx-noortju

1 opmerking:

  1. ik vond dat witte jasje echt super leuk! dus die heb ik gekoccht!

    xx listede4

    BeantwoordenVerwijderen