Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 22 april 2012

Vraag en antwoord

Iemand stuurde deze reactie


Super, die Killah! Vooral als je ss bent. Maar die ene van Voile is gwn PerfectDay! Kan iemand met vertellen waarom sunnybuynny in evil panda is en perfect day in voile?? Komen er soms nieuwe winkels? Of zijn er te veel winkels?

Wel, het antwoord is: af en toe sturen ze nieuwe collecties in en als er dingen uit andere shops zijn die erbij passen, zetten ze dat er ook bij. 'Bridal', dat zijn bruidskleren, en voor het gemak hebben ze die van Perfect Day erbij gezet.

Als iemand nog stardollvragen heeft: reageer eens of contacteer m'n stardollprofiel PixieTita (vermeld bij dat laatste wel dat het voor noortju.blogspot is!) en ik zet ze zeker op de blog in m'n nieuwe rubriek: Vraag en antwoord.
Xx TikaGirl

1 opmerking:

  1. Super bedankt voor het antwoord. Mag ik het gebruiken in mijn club? Hij bestaat namelijk een jaar, dus dat wilde ik vieren door vragen met antwoorden te posten. Mijn club heet Moduhhh en mijn account op stardoll heet Emfu. <3 Bezoek me!

    BeantwoordenVerwijderen