Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 30 april 2012

Gratis Piccing Jurkje

                                         
Ga naar: webwarper.net of een andere Amerikaanse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/
Log in
Ga dan hier naartoe: http://webwarper.net/ww/%7Eav/ox.stardoll.com/www/delivery/ck.php?bannerid=29823
Vul de gegevens in. Het e-mail adres hoeft niet echt te zijn, maar achter de @ moet er wel iets staan dat wel kan. Dus bijvoorbeeld: sgfsujgf@gmail.com
Dan heb je hem!


xx-noortju
P.S. Ik ga morgen op vakantie en blijf ik een paar dagen weg. Waarschijnlijk post ik dan niks.

7 opmerkingen:

  1. kimhoudtvanjou3 mei 2012 om 20:30

    ECHT SUPER MOOI!!! dankje (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kreeg geen jurk maar blauwe schoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hooi ff iets anders onder dat plaatje op deze site boven staat stapoints haar, verborgen shops, proxy... hoe doe je dat dat wil ik ook op myn blog
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kreeg een paar schoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kreeg blauwe hakken!!!maar wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bij mij staat dat de site niet eens ns bestaat

    BeantwoordenVerwijderen