Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 11 april 2012

verborgen shop

Er is een nieuwe D-signed colectie.

Bijna alles is non-ss en er zitten wel leuke dingen bij.
hier de link: klik hier
xx kaitlinbfcink
ps. Er zitten geen schoenen bij (niet die van het plaatje).

2 opmerkingen:

  1. ik vind het niet egt leuke kleren allen die stardollar kleren waren wel weer leuk mmamar ik bn geen ss dus kan ik het ook niet kopen xxx wel jmmer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik probeer het nu maar ik ben gewoon op starplaza? is er nog een link ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen