Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 17 april 2012

Uitslag 1e Ronde Schrijfsterswedstrijd

Dit is de uitslag van de 1e ronde van de schrijfsterswedstrijd:

Gewonnen:

denicje99
ellenlang
GelukkigeLalala
liefcoollief
Miles1992miley
Rihannatjuhh
slak12
Susannevp45
tugbaxx.2
Zonnigecelin

Gefeliciteerd! Jullie gaan door naar de volgende ronde!
Dit is jullie volgende opdracht:
Schrijf een stukje over Stardoll zelf. Wat je er bijvoorbeeld van vindt. Het mag van alles zijn. Vraag in een privé-bericht naar mijn e-mail adres. Daar kunnen jullie dan het stukje naartoe sturen. Het verhaal moet minimaal 150 woorden zijn! Degene met de leukste stukjes gaan door.
Als je vragen hebt, neem dan contact met mij op. Je hebt tijd tot en met 25 mei!
Veel succes!


xx-noortju

8 opmerkingen:

  1. hooi<3 YES IK ZIT IN DE VOLGENDE RONDE! mara wat si je nama op stardoll ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LIEFCOOLLIEF LIEFCOOLLIEF LIEFCOOLLIEF LIEFCOOLLIEF LIEFCOOLLIEF LIEFCOOLLIEF LIEFCOOLLIEF LIEFCOOLCIEF

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem, ik weet niet wie je bent, maar bedankt! Noortju, bedankt dat ik door ben :) ik ga mijn best doen.

    -xxx- Liefcoollief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kun je ergens zien hoeveel woorden je hebt getypt? x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wind deze site echt cool maarr jullie doen niet zo veel gratis dingen dat vind ik wel jammer :(

    BeantwoordenVerwijderen