Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 28 mei 2011

Uitslag!


De uitslag van de wedstrijd!!
De winnaars zijn: goodXgirlX en kaitlinbfcink!
Gefeliciteerd! Jullie zijn de winnaressen! <-----als je dat zo schrijft
Jullie zijn nu schrijfsters van noortju.blogspot.com. Je moet alleen nog even met mij (noortju) overleggen wat jullie gaan doen op het blog maar dat hoor ik nog wel.
Gefeliciteerd!
xx-noortju en CansuStyl

2 opmerkingen:

  1. dankje dat ik heb gewonnen!! super bedankt.
    maar moet ik dan contact opnemen via chat of via een bericht. ik doe eerst wel via bericht.

    xxx kaitlin (ik heet in het echt sanne)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe heten die scenery's

    BeantwoordenVerwijderen