Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 30 mei 2011

nieuwe schrijfster

Heey allemaal,
Ik ben kaitlinbfcink en heb samen met de andere nieuwe schrijfster de scenerywedstrijd gewonnen.
Ik wil me graag even voorstellen:
Ik ben Sanne
en woon in Noord Brabant (je zult het misschien wel een beetje zien aan mijn dialect :) )
Ik ben best wel verslaafd aan stardoll, dus leek het me wel leuk om mee te doen met deze wedstrijd zodat ik nog meer met stardoll kan doen. Natuurlijk is het helemaal leuk om dan ook nog eens schrijfster te zijn van een super leuke blog.
Srry voor dit lange saaie bericht xD
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten