Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 28 mei 2011

Gratis Paarse Jurkk!♥

Log eerst uit van stardoll. (als je erop zat)
Stel dan deze proxy in: 87.98.254.226 en deze poort: 3128

Ga dan naar: http://www.stardoll.com/nl/clubs/home.php?id=2774003
Log in
Word lid'
Doe de proxy uit
Dan moet je hem denk ik hebben.



Ik denk dat dit het is .!

3 opmerkingen:

  1. ik kom niet op de proxy site. en ik vind het niet echt duidelijk uitgelegd. dusss kan je het me misschien uitleggen (normaal lukt het wel)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij mij lukt het ook niet kan iemand zeggen waarom het niet lukt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Log eerst uit van stardoll. (als je erop zat)
    Stel dan deze proxy in: 87.98.254.226 en deze poort: 3128

    Ga dan naar: http://www.stardoll.com/nl/clubs/home.php?id=2774003
    Log in
    Word lid'
    Doe de proxy uit
    Dan moet je hem denk ik hebben


    Ik heb dit berichtje zelf niet gepost misschien de nieuwe schrijfster

    xx-noortju

    BeantwoordenVerwijderen