Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 14 mei 2011

Niet Gehackt!

Ik ben niet gehackt! Ik krijg veel opmerkingen in het gastenboek dat ik gehackt ben maar dat is niet zo! dus liever daar op Stardoll niks over zeggen en me ook niet aangeven want dan kan ik nooit meer op mijn account! Dus nog 1 keer: ik ben niet gehackt!!

Trouwens wat vinden jullie van het nieuwe betalen? Je verdient wel veel, maar veel kleding is ook nog steeds alleen voor SS. Ook met de Stardesign. Dat is wel jammer. Ze konden beter gewoon alles met die paarse dingetjes doen vind ik.

xx-noortju

1 opmerking: