Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

dinsdag 14 augustus 2012

Vakantie!

Hee iedereen (:
sorry dat ik niet zoveel post maar ik ben op vakantie (:
tot de 23ste ga ik dus niet meer posten omdat de laptop waar ik op zit nou niet bepaald fijn is.
maar ik wil dus een beetje nieuwe rubrieken op deze blog krijgen maar is er iets wat jullie zouden willen zien op dit blog? het mag alles zijn .


xx Miles1992miley

3 opmerkingen:

  1. ik heb maar tot 20 aug vakantie :(
    mazzalaar :D
    x britjuhh (op stardoll)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb tot 21 augustus vakantie :(

    X Suus
    (op stardoll Susannevp45)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb tot 4 september (: maar ik had 13 juli pas vakantie

    BeantwoordenVerwijderen