Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 10 augustus 2012

Mooiste stardoll lid ♫


Hier is de uitslag van het mooiste stardoll lid: zomerverhaal!


1e plaats: Kimisthename: 11 stemmen

2e plaats:__lauri__&listede4: 7 stemmen
3e plaats: Nikkistardolly: 3 stemmen
4e plaats: Goudenrooz: 1 stem

De prijzen:
1e plaats (Kimisthename):              -Je word model van de rubriek in Stardoll's Star: models
                                                     -Ik stem regelmatig op je voor CG, album, scenery,...
                                                     -Je krijgt enkele leuke koopjes voor 2sc/2 sd.
                                                     -Je bent het mooiste stardoll lid!
2e plaats (__lauri__ en listede4):   -Een cadeautje van 4 sd
3e plaats (Nikkistardolly):             -Een cadeautje van 2 sd
4e plaats: (Goudenrooz):               -Een cupcake
Gefeliciteerd iedereen!

De mooiste stardoll leden tot nu toe:
-NAILxPOLISH
-Kimisthename
-prinsesnicole

Stardoll's Stars:
Binnenkort zal de nieuwe Stardoll's Star online komen, met een shoot van beide modellen. 

Xoxo, TikaGirl

5 opmerkingen:

  1. Sorry, Dit gaat niet echt over deze post maar ik heb een probleem! Op stardoll werkt de uitlog knop niet meer! Als ik er op klik doet ie helemaal niets! Dit is een groot probleem omdat ik 3 accounts heb en dus maar op 1 kan spelen. (na een dag logt ie vanzelf uit) maar ik zou graag terug elke dag op alle 3 spelen. Heeft nog iemand dit probleem met de uilog knop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb dat ook!! wat je kan doen is op een andere browser spelen denk ik. xx KimIsTheName

      Verwijderen
  2. Er is een foutje gemaakt, want ik ben ook Mooiste Stardoll lid geweest...
    Groetjes Nicole (prinsesnicole)

    BeantwoordenVerwijderen