Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 8 augustus 2012

Geluk of gecheat?


Jullie kennen haar vast wel x.nikki.babe.x  maar het valt me op dat ze belachelijk veel wint (vorige week 5x)
en morgen wint ze weer. wat denken jullie? cheat ze? (ps. ik heb stardoll hierover gemailt en ze gaan mischien een limiet op catwalk zetten.)

Zelf vind haar stijl niet echt mooi .. wat vinden jullie van haar?

18 opmerkingen:

  1. ik denk dat het zeker niet gecheat is want bv ik win vandaag veel mensen komen op me stemmen en dan heb ik am de stemmen voor de volgende dag ineens he en zo blyft mss duren maar het is wel goed dat ze eeen limiet erop gaan zetten =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb ook 3x de catwalk gewonnen en k heb het ook niet eerlijk gewonnen want er zijn cheats , ik heb toen de tijd me medoll op een betaald tijdstip opgeslagen waardoor je kansen vergroot werden. ik denk dat zij precies hetzelfde doet ..

      Verwijderen
  2. ik ken haar ze heeft absoluut gecheat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet niet, het is wel heel erg verd8 dat ze zoveel prijzen heeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt geen bewijs en kan dus niet oordelen
    en ze komt van australie dus katelyn A. weet je zeker dat je haar kent???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. a: je kan niet over iemand oordelen als je geen bewijs hebt
    je hoeft toch niet meteen aantegeven aan stardoll admin?!

    en ze komt van australie dus katelyn A. weet je zeker dat je haar kent??? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze kan haar kennen via stardoll he!! ;)
    En Miley kan wel gwn een mailtje sturen naar sd admin zodat ze er miss een limiet op zetten!
    Ze wint echt super veel dingen duss..
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh en Miley, Je cheate niet echt, je bent gwn slim! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, Dit gaat niet echt over deze post maar ik heb een probleem! Op stardoll werkt de uitlog knop niet meer! Als ik er op klik doet ie helemaal niets! Dit is een groot probleem omdat ik 3 accounts heb en dus maar op 1 kan spelen. (na een dag logt ie vanzelf uit) maar ik zou graag terug elke dag op alle 3 spelen. Heeft nog iemand dit probleem met de uilog knop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan moet je ernaast klikken om uitteloggen, of een andere google gebruiken. -- Cansustyl.

      Verwijderen
  9. Ze heeft een soort geheim maar weet die niet precies. Wel stom dat ze iedere keer wint :O Ps: mijn doll heet scharpyevens

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @anomniem ja ik heb dat probleem ook :| echt irri...

    maar over dat cheat gedoe, ik vind het goed dat je erover hebt verteld tegen de stardoll admin... ik vind het best oneerlijk, maar hoe kun je dan valsspelen ??? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik denk dat ze cheat , maar heb geen bewijs.
    ze kan ook gwn miljoenen accounts hebben en die op haar laten stemmen hé :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. misschien heeft ze gewoon heel veel keer haar medoll opgeslagen in haar album, dan doet haar medoll vanzelf meerdere keren mee in dezelfde outfit...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da zijn jullie zakes nii wrss zijn jullie zelf kei lelijk.En als zij cheat ja en zij iis nii de enige dat cheat

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je kan geen cheats gebruiken daarvoor dan zou je hele laptop\computer crashen. en p.s ze is wel mooi -.-

    BeantwoordenVerwijderen
  15. euhhmmm. jah dat is waar maar als je jarloers bent gah je toch lekker zelf cheaten x ik heet op stardoll:coolekid140 xx pleaseee... Ik wil msw worden dus stem pleaseee...? op mij en als je stemt typ ook iets in me gastenboek nu jeee mij huis toch bezoekt xxx luvee youuu

    BeantwoordenVerwijderen