Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 2 december 2010

Hulp Gezocht

Ik heb weinig tijd dus doe ik dit snel.
Ten eerste op MSN heb ik wat vriendenverzoeken gekregen en ik vroeg me af of deze misschien van 1 van jullie zijn. Als jullie een vriendenverzoek sturen zou ik het fijn vinden als je de bij schrijft wie je bent.
Ten tweede wil iemand me helpen met de club?? Het lukt niet echt goed om gratis dingen neer te zetten
Laat graag een reactie achter

4 opmerkingen:

  1. ik doe daar echt niet aan mee
    tssss wil iemand mijn club helpen de club heet tijgertjesfans. word allemaal lid want als je lid word krijg je allemaal een cadeautje
    en ik lieg niet anders mag je je verwijderen van mijn club hoor
    kijk ff op mijn site http://gratisstardolldingen.blogspot.com/
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. noortju mag ik aub die proxy's nemen voor mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haaai, ga naar mijn blog:
    http://gratisennieuwtjesstardoll.blogspot.com/

    Xxx. Nienke/Nijntje21 op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tuurlijk wil ik je helpen ik weet nog een paar gratis dingen die jij niet hebt mag het????

    BeantwoordenVerwijderen