Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

vrijdag 17 december 2010

Gratis Lamp en Rode Bellen


Stel deze proxy in: 62.142.57.72 en poort: 8080
Ga dan naar: stardoll.com/en/contest/view.php?id=843
Log in
Typ nu in: stardoll.com/en/contest/finish.php?id=843
Dan heb je hem!<------Vergeet niet de proxy uit te zetten!

5 opmerkingen:

  1. komt er nog wat van
    ik wacht op gratis dingen

    groetje kierewietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerstdagen Noortju!! Jammer dat er de laatste tijd niet zoveel op komt, maar je zult t wel druk hebben met andere dingen :D:D

    xx tess

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankje goedbloed. en kierewietje doe het anders zelf maar want ik heb ook een leven en vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. noortju hoe maak je vorbeeld op mijn blog iemand schrijfer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hoef het niemeer te weten ik stop tog maar ik bn van jou blog schrijfster!

    BeantwoordenVerwijderen