Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 12 december 2010

Gratis Miss Sixty Spullen en Vlag



Stel deze proxy in: 187.33.230.130 en poort: 8080
Ga dan naar: stardoll.com/en/contest/view.php?id=825
Log in
Ga dan naar: stardoll.com/en/contest/finish.php?id=825

Ga dan naar: stardoll.com/en/contest/view.php?id=826
En dan: stardoll.com/en/contest/finish.php?id=826

En als laatste naar: stardoll.com/en/contest/view.php?id=827
En dan: stardoll.com/en/contest/finish.php?id=827

Dan heb je alles
Van de vlag heb ik geen plaatje



8 opmerkingen:

  1. Ik weet niet hoe je een poort opslaat kan je me daarmee helpen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik wil ze zooooooo graag!
    plz kan je me helpen?x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een poort kan je niet opslaan ergens moet altijd staan port of poort, dus verder weet ik niet helemaal wat je bedoelt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bedoel er staat dit:
    Stel deze proxy in: 187.33.230.130 en poort: 8080
    Ik weet niet hoe je dus die proxy/poort instelt kan je me daarmee helpen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hoeft helemaal geen proxy in te stellen!!!
    Het kan ook gewoon zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alleen als je in Brazilië woont of op een Braziliaanse computer zit en anders is het een fout van Stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoe moet dit?: Stel deze proxy in: 187.33.230.130 en poort: 8080... dat snap ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen