Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 3 maart 2011

Idee


Hey! ik heb een idee (dat rijmt ook nog!) ik zat erover te denken om een verjaardagskalender te hebben op het blog net zoals bij Stardoll's Most Wanted. Het werkt zo: Als iedereen het een leuk idee vind plaats ik er nog een berichtje over.
Als het doorgaat schrijf je bij de reacties waarneer je jarig bent. Als het de dag is waarop je jarig bent schrijf ik op het blog dat je jarig bent en als ik de tijd heb feliciteer ik je in het gastenboek.(als die open staat)
Wat denken jullie?
P.S. vergeet niet om de MeDoll naam erbij te zetten!!

82 opmerkingen:

  1. beetje saai misschien.... maar kan wel leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk idee!!! (krijg je ook nog starpoints omdat je in een gastenboek schrijft ;)

    20 oktober ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een poll geplaats dus jullie kunnen stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. krijg je daar starpoint voor dan???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. samsa2200 is jarig: 15 maart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. op stardoll heet ik: ikbensaide :) en ik ben jarig op 21 december :) ik zou het leuk vinden als jullie mij gaan toevoegen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een super goed idee t zou zeker kunne werke ik ben 15 november jarig
    ik heet koekoekXD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heet op stardoll groenesuperlady en verjaar op 5 decemenber

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 29 november :) op stardoll heet ik: WolkjesHart XD


    -xXx-

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 10 april en mijn stardoll naam is akaplan99

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nickname: Rwildo
    Jarig op: 18 maart

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik bn jarig op 17 jan, dus net eweest! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. P.S. mijn nickname is Fiona-Fashion en F-ashion2000

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je weet wel wie ik bn den de schrijfster!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben op 7 april jarig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. trouwens mijn statrdoll naam is goudenroos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heejj

    Ik ben susannevp45:D
    Ik ben jarig op 31 december:D

    XX
    P.s ja ik weet het rare datum

    BeantwoordenVerwijderen
  18. misspiky2=mariska4 april 2011 om 17:16

    heey ik ben misspiky2 oftewel mariska
    en ben op 22 decemper jarig:P

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hyeeeé.x meDoll: Chava-
    23 Augustus ! xD Hele Leuke Idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haaj'

    Username": MooieEss
    Ik benjarig op: 10 Augustus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk ik ben 3ocktober jarig jeah!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik ben natalielove.xxx ben jarig op 9 april

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben meisje123 en ik ben jarig op 6 juni!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik ben jarig op 27 april bijna dus :)
    mijn account is silkuuh_x10

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik bn op stardoll klarestar en ik verjaar op 24 september LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ikben op 15 april jarig vandaag dus
    ik heb al heel veel cadeau's gekregen
    en ik heb een medol op stardoll die
    Miss_Epi2100 ik zou graag veel
    cadeau's krijgen van
    veel mensen !!!=)LOL


    Groetjes van Miss_Epi2100 ik wens jullie een gelukkige verjaardag alllemaal =)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 19 mei)) op stardoll heet ik warelievde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Op stardoll heet ik suheda.98 en ik ben jarig op 7 september xx alvast bedankt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. op stardol heet ik marnik9 en ben op 7 april jaarigmaar daqs spijtig verlopen maar blijf altijd lachen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mijn datum is 31/3 ik heet op stardoll romanaADO

    BeantwoordenVerwijderen
  31. 18 februari en ik heet Raziye1998 op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik ben 1december jatig mijn naam heet jenniferwelts op stardoll

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik ben jarig op 20 mei m'n naam is anubiskiki op stardoll xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik ben 14 februari verjaard zangerespretty en geef mij veel cadeautjes please

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben op 1 april jarig soms maken ze ook weleens dan grapjes met me uit dat is wel wat minder leuk aan mijn verjaardag xD

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn naam op stardoll: NSardoll en ik ben jarig op 27 oktober

    BeantwoordenVerwijderen
  37. mijn naam is stijl134 en ben jarig op 15juli

    BeantwoordenVerwijderen
  38. mijn naam op stardoll is femkeghysels en ikben jarig op 6 oktober .

    BeantwoordenVerwijderen
  39. kierewietje 2 november

    BeantwoordenVerwijderen
  40. mijn naam op stardoll is lindy570 en ik ben jarig op 10 februari

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik ben jarig op 11 augustus en mijn naam op stardoll is elisa_lol

    BeantwoordenVerwijderen
  42. haaj x
    username; se-ma
    b-day; 14 december

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 23 november :))
    kijk ook op stardoll(ik ben ss):
    Zeynossz

    BeantwoordenVerwijderen
  44. 14 mei,
    X-X-Fyra-X-X
    ben net jarig gwst!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk idee mijn stardoll naam is: gekkemel / en mijn verjaardag : 23 september

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik 2 julli XD marijke op stardoll heet ik mar20

    BeantwoordenVerwijderen
  47. 14 augustus. (:

    (op stardoll heet ik JBiebzJuul)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. 25 december en ik heet beautjecatootje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nickname: Girly_Maryem

    Birthday on 8 Spetember

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Username: this-is-pris
    En ik ben jarig op 3 september :P
    Schrijf maar in mijn gb als je dan ook jarig bent :P

    BeantwoordenVerwijderen
  51. mijn medoll naam is selenaxxxgomez2 en ik verjaar op 31 juli xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. username is star-lindaxx en ik verjaar op 6 maart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ik ben jarig op 11 december

    BeantwoordenVerwijderen
  54. 12 juli = b-day :D

    oja en I hou van deze site *GEWELDIG*

    BeantwoordenVerwijderen
  55. 11 oktober op stardoll noem ik loveaurelie10

    BeantwoordenVerwijderen
  56. 14 augustus<3 PS:XxXlinsXxX <3 Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  57. op stardoll heet ik taatje1997 en ik ben jarig op 6 oktober
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik heet op stardoll ambieken en ben jarig op 18 maart
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  59. megamaartje ikke dus (stella) wordt er 12 op 6 februari :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. eeej ben jarig op 9 october niet vergeten:):):) en ja wie dit leest wilt ge dan op men suite punten geven of op me stemmen als covergirl zal ik egt blij zijn alvast dank je

    kusjes sapjepurple

    BeantwoordenVerwijderen
  61. heeei

    ik ben jarig op 14 januari ik heb heel veel accounts op stardoll maar deze: katjaw14 gebruik ik het meest ik hier geen acount dus dan maar anoniem.

    xxkatja/katjaw14

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ik ben arig op 6 juni en heet xxjuldepulxx

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik ben jarig op 6 maart!!!!!!!!!!!!!!!

    -XxxX- Girl-2-you

    BeantwoordenVerwijderen