Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 30 maart 2011

Gratis TV en Lipglos van Sharpay's Fabulous Adventure + Gratis Kleren!!


Sorry dat ik niet zoveel gepost heb was ziek.
Ga naar: webwarper.net of een andere Amerikaanse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/
Log in
Typ nu in: stardoll.com/nl/campaigns/sharpay_us/
Dan heb je ze!

12 opmerkingen:

  1. heey het lukt niet en ik had een vraag waar moet je stardoll.com/nl/campaigns/sharpay_us/ schrijven want misschien heb ik het fout gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in de plek waar je ook bijvoorbeeld hyves.nl intypt. de gewone URL-bar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah dat lukt niet ma ik zal het nog eens probere eh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb wel de tv maar niet de lipglos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de lipgloss vind je in de schoonheidssalon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey ik ben die ene van 3 april maar ik heb daar ook gekeken maar ik heb heb hem niet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waar moet ik stardoll.com/nl/campaigns/sharpay_us/
    schijven

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste,noortju waar moet ik stardoll.com/nl/campaigns/sharpay_us/
    schrijven op stardoll wil je me het zeggen pleas ik wil het weten ik wil ze zoo graag hebben in mijn suite.

    DAAAAAAAAAAAAAG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waar moet ik dan stardoll.com/nl/campaigns/sharpay_us/ neerzettten want er staat nergens een balkje waar ik het in kan vullen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik krijg niets een de laatste link met vanachteren sharpay.us ofziets; mijjn pc zegt dat hij niet bestaat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij zegt hij dat ook en ik wil het echt graaag !! wil jij het anders voor me doen noortju ??? mijn acount is PhoneLol en ik voeg je toe als vriend en dan geef ik de rest wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waar moet ik stardoll.com/nl/campaigns/sharpay_us/ in vullen ???

    BeantwoordenVerwijderen