Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 25 oktober 2010

Sorry

hoi allemaal,
misschien zijn jullie wel eens in makdinia's suite geweest.
Ik heb samen met mijn zus dat account overgekocht, en
nu staat er allemaal in haar gastenboek 'hacker' en 'scammer' .
Ik vind dit heel vervelend en ik weet niet wat er is gebeurt.
Ik heb het ook al aan gozesd gevraagd, dat is namelijk de 'oude' makdinia, maar
zij geeft geen antwoord. Mijn vraag is: weet iemand wat de 'oude makdinia' heeft
gedaan waardoor en nu van deze berichten in het gastenboek heeft staan?

alvast bedankt,

MissLily538 / 'de nieuwe makdinia'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten