Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

woensdag 27 oktober 2010

gratis achtergrond

haaai,
er is een gratis achtergrond :) :) :) :)
van disney, je kan hem krijgen als je hierop klikt:

dan moet je hem kopen en dan heb je hem :P

XXX MissLily538


Update: ik weet niet of hij werkt, bij sommige wel, bij andere niet.
Als hij het niet doet: sorry!

4 opmerkingen:

  1. als hij het niet doet moet je de link kopieren en daarna er weer in plakken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey heel leuk hoor maar ik heb het gekochte n ging naar mijn suite en ik zie hem niet waar kan je hem vinden wendiexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij komt bij je kamer design te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mij is het helaas niet gelukt )-:

    BeantwoordenVerwijderen