Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zondag 26 september 2010

Huh?

Ik keek even bij Kohls en daar bij Abbey Dawn.
Wat me gelijk opviel was dat alles opeens SS was!
Bij alles opeens dat van Kohls was!
Wel raar :S
Maar misschien is het gewoon een foutje en wordt het weer non-SS.

3 opmerkingen:

  1. ja er is nu korting voor ss! (willen jullie me toevoegen ik ben ss en heet miles1992miley )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaa maar een winkel gekomen voor non-ss wild candy ik wil dat die zo blijft nora ik snap die handtmatige proxys nie wil je me helpen ik ben op stardoll (aleyna6216) non-ss

    BeantwoordenVerwijderen